Od 1.12.2024 - prodlužujeme doručovací termíny na 1-3 dny - doručení do Vánoc garantujeme u zásilek objednaných do neděle 15.12. - zásilky objednané po tomto datu budeme rovněž dále přijímat a vyzvedávat. Nebudeme však u nich garantovat doručení do Vánoc.

Obchodní podmínky

HAKSNA BREWERY

Zákaz prodeje alkoholu mladším 18 let.

1.  JEN TAK NA ÚVOD

  • Náš e-shop HAKSNA BREWERY s prvotřídním pivním sortimentem provozuje společnost HAKSNA BREWERY s.r.o. se sídlem Svornosti 737/100, Ostrava, 700 30, IČO: 07673710, zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Ostravě pod sp. zn. B 4434. Dále se o naší společnosti HAKSNA BREWERY s.r.o. budeme zjednodušeně vyjadřovat jako o nás – budeme tedy mluvit v první osobě množného čísla – „my“.

 

  • Když si cokoliv, ale opravdu cokoliv, objednáte na našem webu https://haksna.cz (zkrátíme na „náš Web“), domluvme se teď a tady, že se vytvořený právní vztah bude řídit těmito OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI HAKSNA BREWERY. Pro zjednodušení už budeme používat jenom zkratku „OP e-shopu“ nebo „tyto OP e-shopu“.

 

  • Budeme se bavit na rovinu a nebudeme vás schovávat za nějaké pojmy. Pro nás v těchto OP e‑shopu budete prostě „vy“ – budeme tedy o vás mluvit ve druhé osobě množného čísla. Vy jste všichni, kdo u nás něco nakoupíte, ať už jste spotřebitel nebo podnikatel. Pro spotřebitele jsou však někdy trochu jiné podmínky. Tyto vám řekneme v dalším textu těchto OP e-shopu.

 

  • Asi jste pochopili, že co je uvedeno v uvozovkách, tak je zkratka a má svůj přesně definovaný význam.

 

  • Tyto OP e-shopu se řídí českým právním řádem, zejména pak zák. č. 89/2012, občanský zákoník. Jelikož tento zákoník budeme sem tam používat, zkrátíme si ho na „OZ“. Náš smluvní vztah je uzavírán jen a pouze v českém jazyce.

 

  • Někdy to obchodování není vůbec jednoduché a nese to s sebou spoustu starostí. Pokud se nastaví mantinely a pravidla hry, každý bude vědět co může, co nemůže a co ho v případě porušení pravidel čeká. Pojďme na to.

 

2.              CO UZAVÍRÁME

2.1.        Veškeré zboží, které u nás budete kupovat, vložíte nejprve do virtuálního nákupního košíku. Jakmile máte v nákupním košíku všechno, co potřebujete, domluvíme se na místě vyzvednutí a způsobu platby. Následně se identifikujete, případně svou firmu, a odešlete objednávku. Ta je závazná a nejde z ní jen tak vycouvat. Registrovaní uživatelé přeskakují identifikační krok. O registraci budeme povídat níže.

2.2.        Uvedení našeho zboží na našem Webu včetně jeho ceny je pouze informativního charakteru a nejedná se o naši nabídku na uzavření smlouvy ve smyslu ust. § 1732 OZ. Pokud učiníte kroky uvedené v bodě 2.1. OP e-shopu a dostanete se až k odeslání objednávky, učiníte nabídku na uzavření kupní smlouvy.

2.3.        Než kliknete na tlačítko „odeslání objednávky“, můžete volně kontrolovat a měnit předmět objednávky a další údaje.

2.4.        My se na vaši nabídku podíváme a pokud bude vše v pořádku, zašleme vám obratem e-mail, ve kterém přijmeme vaši nabídku. Kupní smlouva mezi vámi a námi je na světe. Pokud však něco nebude sedět nebo se nám něco nebude zdát, potvrdíme vám přijetí nabídky a vyzveme vás buď k doplnění údajů či jiných informací, nebo vaši nabídku nepřijmeme. O všem vám dáme e-mailem vědět.

2.5.        Bereme to tak, že odesláním vaší objednávky souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. To je asi jasné, ale musíme to tu napsat. Bylo to sice již řečeno, ale pro jistotu dále uvádíme, že součástí uzavřené kupní smlouvy jsou tyto OP e-shopu.

 

3.              NAŠI SYMPAŤÁCI ANEB REGISTRACE

3.1.        Chcete-li u nás nakupovat častěji, doporučujeme se registrovat. Na registraci máme na našem Webu jednoduchý formulář. Vyplníte nám pár údajů, a tím si ušetříte čas při dalších objednávkách. Navíc průběžně získáte mnoho dalších výhod. Registrací získáte svůj vlastní účet (zkrátíme na „Můj účet“).

3.2.        Přístup k Mému účtu je zabezpečen přihlašovacími údaji: vaším e-mailem a heslem, které jste si zvolili. K vašemu heslu nemáme přístup a znáte ho jenom vy. Pokud heslo zapomenete, zašle vám náš automat na vaši žádost e-mail s informacemi pro nastavení nového hesla. Heslo si můžete kdykoliv změnit v Mém účtu.

3.3.        Abychom zamezili zneužívání Mého účtu a zároveň neporušovali naše zákonné povinnosti, nemůžete umožnit využívání Mého účtu třetím osobám.

3.4.        Domluvme se, že budete všechny údaje do Mého účtu uvádět správně a pravdivě. Aktualizace údajů na Mém účtu je na vás. Pokud se některý v minulosti vámi uvedený údaj v Mém účtu změní, aktualizujte jej.

3.5.        Pokud porušíte jakékoliv své povinnosti vůči nám, můžeme vám dočasně znemožnit přístup k Mému účtu nebo ho rovnou zrušit. Domluvme se také na tom, že pokud Můj účet nebudete aktivně používat min. 12 měsíců, tak vám ho můžeme zrušit.

3.6.        Máte povinnost si chránit svůj e-mail a heslo proti zneužití. Pokud někomu svůj přihlašovací e‑mail nebo heslo prozradíte, nesete za to odpovědnost. Případné použití vašeho Mého účtu touto třetí osobou pak jde k vaší tíži a odpovídáte za to, jako byste Můj účet používali sami.

3.7.        Jakmile usoudíte, že by mohlo dojít k odcizení vašeho přihlašovacího e-mailu a hesla, nebo rovnou k zneužití Mého účtu, jste povinni nás bezodkladně kontaktovat a požádat o zablokování přístupu.

 

4.              KOLIK A JAK SE PLATÍ

4.1.        Ceny uváděné u jednotlivých zboží na našem Webu jsou pouze informativní a nejsou závazné. Závaznou se cena stává až našim přijetím vaší nabídky dle bodu 2.3. těchto OP e-shopu. Takto dohodnutá cena je smluvní a konečná. V zásadě však platí, že budete mít ceny uvedené na našem Webu, ale snad chápete, že i my se musíme nějak chránit, kdyby se něco pokazilo nebo se suroviny zdražily. Pokud tedy bude mít nějaké zboží již jinou cenu, dáme vám o tom vědět e-mailem a vy se můžete rozhodnout, zda tuto novou cenu akceptujete.

4.2.        Ceny na našem Webu jsou uváděny jak s DPH, tak bez DPH, ať máte představu, kolik jde nám a kolik našemu státu. Pokud není u ceny uvedeno jinak, jedná se vždy o cenu včetně DPH a všech souvisejících poplatků. K ceně za zboží se vždy připočte cena za zvolený způsob platby.

4.3.        Osobní odběr na adrese našich výdejních míst:

  • OSTRAVA – areál STAROBĚLSKÝ PIVOVAR (Proskovická 1169/215, Stará Bělá, 724 00 Ostrava);

4.4.        Zboží dodáváme zásadně až po uhrazení dohodnuté ceny, pokud se nedomluvíme ve vzácných případech jinak. Domluvme se, že ust. § 2119 odst. 1 OZ se nebudeme řídit. Můžete si zvolit, jakým způsobem chcete platit, a to z následujících možností:

a.              bezhotovostně – převodem na náš účet před odesláním zboží;

b.              bezhotovostně – dle dalších možností na našem Webu;

c.              v hotovosti – při osobním odběru.

4.5.        Ať už platíte v hotovosti či bezhotovostně je cena splatná při převzetí zboží. To znamená, že pokud nebudeme mít peníze na účtu při převzetí zboží, tak vám ho nevydáme, resp. vaši objednávku zrušíme, přesněji řečeno odstoupíme od kupní smlouvy.

4.6.        Domluvme se, že u bezhotovostních plateb budete uvádět námi přidělený variabilní symbol. Dále pak platí, že cena je uhrazena až v okamžiku, kdy se připíše na náš účet.

4.7.        Co se týče faktury, tak ta bude mít samozřejmě všechny potřebné náležitosti a pošleme vám ji na váš e-mail nebo předáme osobně při převzetí.

4.8.        Pokud vám zboží odešleme a vy si ho z jakéhokoliv důvodu na vaší straně nevyzvednete, jde to k vaší tíži. Pokud se bude jednat o zboží podléhající rychlé zkáze a vy si jej nevyzvednete dle dohody, domluvme se, že se budeme snažit zboží prodat za jeho cenu, případně se slevou, pokud se bude blížit doba jeho trvanlivost. Pokud jej však neprodáme připadá nám jeho cena jako náhrada škody. Pokud se nám zboží podaří prodat, odečteme od náhrady škody cenu, za kterou jsme ho prodali.

4.9.        Zde uvádíme další povinnou informaci, nyní ze zák. č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, v platném znění: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

5.              KDY SE K VÁM ZBOŽÍ DOSTANE A KDY UŽ BUDE VAŠE

5.1.        V zásadě platí, že termín vydání zboží si vyberete při objednávce z nabídky na našem Webu a my se ho ze všech sil budeme snažit dodržet. Zřídka se může stát, že nebudeme stíhat a bude nám to trvat. Pokud nebudeme stíhat, dáme vám e-mailem vědět náhradní termín vydání zboží. K žádnému termínu dodání zboží se však nezavazujeme.

5.2.        Jakmile si budete přebírat zboží na našich výdejních místech, pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud naleznete jakékoliv porušení obalu, hned nám to oznamte. Jestliže bude obal porušen takovým způsobem, že může být poškozeno i zboží, nemusíte zboží od nás přebírat. Samotné zboží si tedy při převzetí co nejdříve zkontrolujte, ať se vyhneme zbytečným nepříjemnostem.

5.3.        Pokud si objednáte zboží s dovozem na vámi zvolenou adresu, tak jej doručíme hned jak to bude možné. Pokud zvolíte platbu předem, tak jej pošleme až budete mít celou částku za zboží uhrazenou.

5.4.        Pro jistotu si teď sjednáváme výhradu vlastnického práva, podle které bude platit, že vlastníky zboží se stáváte až úplným zaplacením jeho dohodnuté ceny.

5.5.        Pozor! Většina našeho zboží je čerstvá, takže podléhá rychlé zkáze. Zboží po otevření co nejdříve zkonzumujte (pokud je to zboží ke konzumaci). Zboží ke konzumaci vždy skladujte při teplotě do 8 stupňů ˚C.

 

6.              ODPOVĚDNOST NADE VŠE

6.1.        My jsem odpovědní za to, že zboží bude bez vad s obvyklými vlastnostmi a v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti. Berte na vědomí, že neodpovídáme za chyby jiných jako třeba internetových služeb. To je fér.

6.2.        Poskytujeme vám také záruku za jakost (záruční dobu) na zakoupené zboží v případě potravin a nápojů do data jejich použitelnosti nebo minimální trvanlivosti, popř. do doby, do které má být zboží spotřebováno. Kupující musí však musí dodržet podmínky pro jejich skladování. Reklamované potraviny či nápoje by neměly být otevřeny, kromě případu, kdy je to nezbytně nutné pro zjištění vady.

6.3.        Bod 6.1. a 6.2. těchto OP e-shopu nemusí vždy platit. Jedná se o tyto případy:

a.              nejsme odpovědní za vadu, pro kterou byla ujednána nižší cena;

b.              nejsme odpovědní za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;

c.              u použitého zboží nejsme odpovědní za vadu odpovídající míře jeho používání a opotřebení, kterou zboží mělo při jeho dodání vám.

6.4.        Když budete mít pocit, že jsme nedodrželi to, na čem jsme se dohodli, třeba, že zboží nemá vlastnosti, jaké by mělo mít, nebojte se ozvat. Postavíme se k tomu čelem. Máte povinnost nám dát vědět informaci o vadě zboží (uplatnit reklamaci) bez zbytečného odkladu, kdy jste měli možnost se se zbožím seznámit a vadu zjistit, ale pozor:

a.              u potravin a nápojů nejpozději však do konce záruční doby dle bodu 6.2. OP e-shopu;

b.              u nepotravinářského zboží nejpozději však do šesti (6) měsíců ode dne dodání zboží.

6.5.        Máte možnost uplatnit reklamaci několika způsoby:

  1. osobně na adrese našeho sídla: Proskovická 1169/215, Stará Bělá, 724 00 Ostrava;
  2. osobně na adrese dalších výdejních míst dle bodu 4.3. těchto OP e-shopu;
  3. nebo e-mailem na tuto adresu: info@haksna.cz;

vždy však platí, že musíte dovést také reklamované zboží pro posouzení oprávněnosti reklamace, a to bez zbytečného odkladu nejpozději do dvou (2) dnů od uplatnění reklamace. Ideálně přijďte osobně a zboží vezměte rovnou sebou.

6.6.        Pro rychlé vyřízení reklamace nám prosíme poskytněte tyto údaje:

a.              vaše identifikační údaje:     jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, příp. jméno firmy, pokud jste nakoupili na firmu;

b.              popište nám, čeho se reklamace týká; k reklamaci přiložte také doklady, které se k reklamaci vztahují a příp. fotky;

c.              řekněte nám, co po nás žádáte.

6.7.        Abyste měli jistotu, že se vaší reklamací zabýváme, potvrdíme vám přijetí reklamace písemně, pokud nevyřešíme reklamaci ihned. V potvrzení vám sdělíme, kdy k nám vaše reklamace dorazila, co je jejím obsahem a co požadujete. Berte na vědomí, že během vyřizování vaší reklamace vás můžeme požádat o nějaké doplnění či upřesnění. Pak ale platí, že doba, po kterou budete reklamaci doplňovat či upřesňovat se do doby pro vyřízení reklamace nezapočítává.

6.8.        Vaši reklamaci vyřídíme, co nejdříve, nejpozději však do třiceti (30) dní. Dáme si záležet na tom, abychom posoudili, zda je reklamace oprávněná nebo ne.

6.9.        Po posouzení od nás obdržíte zprávu o vyřešení reklamace. Ve zprávě vás budeme informovat o:

  1. rozhodnutí, jestli je reklamace oprávněná nebo ne;
  2. odůvodnění, které nás vedlo k rozhodnutí;
  3. poučení, o tom, co dělat, když s naším rozhodnutím nesouhlasíte.

 

6.10.    Pokud budete vracet sud, který vám přijde vadný, je potřeba, aby obsahoval min. 90 % objemu piva, víčko s datem spotřeby a doklady, které jsme vám k němu předali.

6.11.    Věříme, že vás potěší, že za podání a vyřízení reklamace se nic neplatí.

6.12.    Může se taky stát, že vaši reklamaci vůbec nepřijmeme. To děláme ze tří důvodů: obdobnou reklamaci od vás již vyřizujeme, stejnou reklamaci jsme již vyřídili nebo reklamujete pozdě.

6.13.    Víte, co můžete při uplatnění reklamace žádat? V případě, že je oprávněně vytknutá vada zboží odstranitelná, máte právo na opravu nebo doplnění toho co chybí, anebo na přiměřenou slevu z ceny. V případě, že je oprávněně vytknutá vada zboží neodstranitelná a nelze-li poskytnuté zboží řádně užívat, můžete odstoupit od kupní smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.

6.14.    Pokud si chcete přečíst doslovné znění paragrafů ohledně práv z vadného plnění odkazujeme vás na tato ustanovení: § 1914 až § 1925 OZ, § 2099 až § 2117 OZ, § 2161 až 2174 OZ a obecně na zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

6.15.    Na druhou stranu musíte být odpovědní také vy. Takže se domluvme, že pokud nám způsobíte škodu, tak nám ji uhradíte. Škodu si pak stanovme takto:

a.              za nevrácení či poničení KEGu (tak, že jej již nelze znovu použít) nám vznikne škoda ve výši 2.000 Kč.

6.16.    Shodneme se na tom, že tuto škodu uvedenou v bodě 6.14. OP e-shopu si započteme na vratnou zálohu za soudky.

 

7.              KOMUNIKACE A DORUČOVÁNÍ

7.1.        Žijeme v digitální době, pro nás i pro vás bude jistě pohodlnější, když bude mezi námi probíhat komunikace elektronicky prostřednictvím našeho Webu a e-mailu, příp. mobilním telefonem. Vzájemně si tedy primárně budeme doručovat dokumenty, oznámení, výzvy či jiné informace elektronicky. Pokud to nebude elektronicky možné, můžeme doručovat prostřednictvím poštovních služeb, příp. osobně.

 

8.              PRO SPOTŘEBITELE

8.1.        Pojďme si nejprve říct, kdo je ten spotřebitel. Takto definuje spotřebitele ust. § 419 OZ: „Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná“.

8.2.        Spotřebitel je považován našimi zákony za slabší stranu a slabší stranu je přece potřeba chránit. Jeden způsob ochrany je v tom, že vás musíme o různých věcech informovat. Co byste tedy měli vědět:

  1. náklady na prostředky na komunikaci na dálku (internet, telefon) si hradíte sami; tyto se však neliší od základní sazby vašeho operátora;
  2. neplatíte žádnou zálohu za zboží, neboť cena zboží je hrazena v zásadě předem; záloha se platí na věci, které nám vracíte (jako soudky, výčepní zařízení apod.);
  3. pro mimosoudní vyřizování stížností se obracejte na náš e-mail:

info@haksna.cz; obratem vám na váš e-mail potvrdíme, že jsme vaši stížnost přijali; informaci o vyřízení vaší stížnosti vám následně zašleme také na váš e‑mail;

  1. máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu; subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs; další platformu pro řešení sporů on-line naleznete na této internetové adrese:

 http://ec.europa.eu/consumers/odr;

  1. informace o právním vztahu (o kupní smlouvě) budou u nás elektronicky uloženy; tyto informace nejsou veřejně přístupné; na vyžádání vám budou informace a dokumenty zaslány;
  2. kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce;
  3. nejsme vázáni žádným kodexem chování ve smyslu ust. § 1826 OZ;
  4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line);

 

  • Pozor! Jednu obrovskou výhodu máte vy jako spotřebitelé od nás jako podnikatelů v tom, že lhůta šesti (6) měsíců na vytknutí vady (reklamaci) pro vás neplatí, ale vy jako spotřebitelé můžete uplatnit právo z vadného plnění (reklamovat) v době do dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí zboží. Platí to však pouze u nepotravinářského zboží. Pro potraviny a nápoje je potřeba reklamovat do konce záruční doby (doby trvanlivosti).

  

  • Jsme oprávněni k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.5.        Jako spotřebitelé máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě čtrnácti (14) dní ode dne převzetí zboží, neboť kupní smlouva je vždy uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku. Jedná-li se o dodání několika druhů zboží nebo dodání několika částí počítá se lhůta čtrnácti (14) dní ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení nám můžete doručit na náš e-mail: info@haksna.cz nebo adresu našeho sídla. Na našem Webu naleznete vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který můžete využít. Doručení vašeho odstoupení vám bez zbytečného odkladu potvrdíme.

8.6.        Rozhodnete-li se odstoupit od kupní smlouvy v souladu s předchozím bodem 8.3. těchto OP e‑shopu, mějte na paměti, že nám musíte také bez zbytečného odkladu vrátit zakoupené zboží, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. My uděláme totéž s penězi až k nám zboží dorazí.

8.7.        Odstoupení od kupní smlouvy vlastně znamená, že vy nám vrátíte neporušené zboží a my vám jeho cenu (peníze), od které odečteme náklady za dopravu a platbu. Náklady na vrácení zboží nesete vy. Vrátíte-li nám zboží poškozené, domluvíme se, že případnou výši škody na zboží jsme oprávnění jednostranně započíst proti pohledávce (nároku) na vrácení jeho ceny.

8.8.        Velkorysost má své meze. Berte na vědomí, že nelze odstoupit v souladu s ust. § 1837 OZ od kupní smlouvy, mimo jiné, když jste si koupili zboží:

a.              které vám bylo upraveno na míru dle vašeho přání nebo pro vaši osobu;

b.              které podléhá rychlé zkáze;

c.              které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;

d.              které bylo v uzavřeném obalu a které jste z obalu vyndali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

8.9.        V případě, že vám společně se zbožím darujeme nějaký dárek a vy pak odstoupíte od kupní smlouvy, domluvme se, že tímto se ukončuje také darovací smlouva, a vrátíte nám spolu se zbožím také dárek. Trochu složitěji to znamená, že darovací smlouva je uzavřena s rozvazovací podmínkou.

 

9.              NA ZÁVĚR

9.1.        Dohodneme-li si něco ve vzájemné e-mailové komunikaci, má to přednost před tím, co je uvedeno v těchto OP e-shopu.

9.2.        Čas od času je potřeba OP e-shopu v přiměřeném rozsahu měnit. Pokud dojdeme k názoru, že je potřeba nějaké vylepšení či jiná změna, vydáme upravenou verzi OP e-shopu. O nových OP e‑shopu vám dáme vědět na našem Webu a e-mailem. V takovémto případě máte právo změny odmítnout a zrušit si Můj účet.

9.3.        Stanou-li se nějaká ustanovení neplatná či neúčinná z důvodu změny právních předpisů nebo jiných důvodů, zůstávají ostatní ustanovení platná, neodporuje-li to jejich účelu a nejedná-li se o ustanovení, která nelze od ostatního obsahu OP e-shopu oddělit.

9.4.        Kupní smlouva, jejíž součástí jsou tyto OP e-shopu se řídí právem České republiky a veškeré spory z této smlouvy budou rozhodovány příslušnými soudy v České republice. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že vztah se řídí pořád českým právem. Volbou práva podle předchozí věty nejste jako kupující, kteří jsou spotřebitelem, zbaveni ochrany, kterou vám poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

9.5.        Naše práva, která mají z povahy věci trvat i po ukončení Kupní smlouvy jsou po jejich ukončení nadále platná a vymahatelná.

9.6.        Berte na vědomí, že na sebe přebíráte nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 OZ.

9.7.        Informace týkající se ochrany vašich osobních údajů, které budeme zpracovávat naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Najdete na našem Webu.

9.8.        Nedílnou součástí OP e-shopu jsou tyto přílohy dostupné na našem Webu:

  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

 

Tyto OBCHODNÍ PODMÍNKY HAKSNA BREWERY nabývají platnosti a účinnosti dne 1.6.2022

 

Za HAKSNA BREWERY s.r.o.

Ing. Daniel Hořínek, jednatel firmy

Zpět do obchodu